Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

På bättringsväsgen

Publicerad 2010-05-22 18:22:51 i Allmänt,

Huvudvärkan är nästan borta nu :) Fats kroppen är helt kajko... Men men! Har jobbat idag iallafall och vi hade riktigt mycket att göra! Trost fint väder, vad har hänt med kunderna??

Efter jobbet gick jag hem i den sköna solen :) Sedan belv det plugg på balkongen i solen! Så nu hoppas jag på lite färg till examens! Det är helt sjukt om 2 veckor har jag min sista examensfest och sen är jag fördigutbildad :D Helt stört!!

Nu ska jag laga mat och sen hoppas jag att få tala med dig, om du vill vara kvar i mitt liv. Du har varit en aningens frånvarande på sista! Snälla stanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela