Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Praktik

Publicerad 2010-03-30 21:15:42 i Allmänt,

Idag var en roligare dag på praktiken! Jag gjorde min första synundersökning och den andra bokade tyvärr av sig... Sen var jag uta och gick en sväng på landet med min mor :) Alltid lika härligt att traska runt på grusvägarna! Och så tittade jag på lamisarna :) De är så söta!!

Imorgon har jag min första arbetsintervju, det börjar bli lite nervöst!!! Och det känns ganska overkligt!

Längtar till helgen då jag ska träffa mycket folk som jag inte har sett på länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela