Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Midsommarhelgen

Publicerad 2010-06-27 23:10:36 i Allmänt,


Midsommarafton firades med några vänner hos Johan i Bieskogen! Det hela var mycket trevligt. Vi åt god mat, spelade kubb och snackade en massa skit! Det blev både lunch och middag och ett kvällsdopp för några.
"Titta en grävling!!"



Dagen efter, när vi väl åkte hem från Johan (blev lite sällskapsspel på morgonen), så välte jag och Gustav kajak hemma hos mig :) Det är kul med kajak! Och det är inte så lätt att försöka lista ut hur man gör en eskimåsväng, det är så mycket lättare när man sitter på bryggan och ger goda råd...

Idag har jag tagit en tur med min häst, det var en härligt tur som avslutades med bad för båda hästarna! Därefter var det en tur med kajaken som gällde! Och jag kommer ha träningsvärk i morgon!! 
Sen for jag till loppisen för att bära saker, sätta upp tält och sortera prylar! 
Jag kommer sova gott inatt, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela