Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dålig dag

Publicerad 2010-06-29 21:07:29 i Allmänt,

Det började bra men slutade dåligt! Vet inte riktigt vad som hände när jag gick hem från jobbet... Men jag belv sjukt less på allt och sen dess har jag inte lyckats gjort så mycket.
Beror detta på att det är väldigt ensamt i denna stad? Eller på att jag är väldigt trött och lite stressad över allt på jobbet?

Jaja, imorgon blir det till att jobba sent med att inventera.
Igår planterade jag smultron på min balkong :)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2010-06-30 08:10:40

Matilda!

Vad skönt att veta att jag inte är ensam om att bli frågad. ^^ Jag har det hur bra som helst här nere, och snart har halva tiden gått. Jag hoppas du har det bra i Etuna! Ska följa din blogg bättre så jag har koll på hur du har det. :) Säg till sen när du kommer upp till Stockholm och hälsar på! Du kommer sakna det, hehe. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela