Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Lila mixer

Publicerad 2010-07-20 22:56:00 i Allmänt,

Idag har jag inhandlat mig en lila mixer :) Och gjort grönärtsoppa som jag har blivit tokigt förtjust i :)



Helgen spenderade i Västerås med Martina och Gustav :D Det var väldigt trevligt! Vi snackade en massa skit, gick på långprumenad och gjorde stan! Favoritfiket är fortfarande Global, de har sjukt snygga saker där! Och som vanligt när jag har planerat in bad, så regnar det! Lyckas nog träffa de enda regniga dagarna den här sommaren:(
På söndagen var jag och Gustav på bio och såg en sådär bra film, den hade sina stunder men inte så mycket mer! Vi gjorde även våran egna glass :) Min blev en gammaldagsvanilj med hjortron, brownie och kolasås :) Mums!

  

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-08-01 02:26:09

Åh, jag har också en lila mixer :D Hoppas allt är bra med dig o att du sparar pengar ;) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela