Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Trött

Publicerad 2010-01-28 23:24:47 i Allmänt,

Kom just hem från en heldag med an massa att göra!
Först var det en synundersökning på "riktig" patient :) Det gick kalasbra och vi gjorde ett prog, projekt av det hela!
Sen skulle det inhandlas massa ljus, duk och servetter till helgens Amphiox. Efter lite rännande så avklarades det också! Synd bara att de avocadofärgade ljusen har utgått och att de hade astråkiga färger på servetterna :(
Nu är även allt diskat tills imorgon så att de andra bara har att duka borden! Skönt! Själv ska jag festa imorgon kväll och gå på Optometridagarna på dagen :)

Nu borde jag sova! Jag funderade när jag åkte buss hem om jag gillar snökaos eller inte. Det negativa är att bussarna inte går när det borde men det positiva är att det blir så fint ute! Nästan allt slask försvinner! Hm.. Får klura vidare på vad jag tycker om snökaoset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela