Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Trött efter helgen

Publicerad 2010-01-31 19:10:22 i Allmänt,

Vilken helg det blev! Var på optometridagarna i fredags med efterföljande mingelparty, mellanfest hos Kristin och sen hemfärd. Hade en riktig dubbebild när jag åkte hem - Det är så sjukt jobbigt att se dubbelt! Och jag undrar fortfarnade hur jag tänkte när jag lämnade mina hemnycklar hos Kristin som tur är var Lovisa hemma och vaken så hon kunde släpa in mig! Tack min sambo :) (Jag vill säga tack en gång till ;))

Sov en ca 4 timmar och åkte till Optometridagarna igen för att gå på lite mer föreläsningar. De var mycket intressanta och bra! Sen åkte jag till Kristin, hämtade min nyckel, åkte hem, åta mat och åkte igen.

Nu skulle jag till MF för att vara kordinator på Amphioxen :) Måste säga att själva kordinatorgrejen gick väldigt bra! Dock blev det lite kaosartat i slutet när de något överförfriskade ettorna skulle in. Men det var kul att jobba även fast kvällen slutade väldigt olyckligt (dvs bråk i garderoben och polisen kom). Men någon gång ska vara den första som allt inte går bra på också!

Var hemma vid sjutiden och åt lite grönärtsoppa innan jag gick och la mig :)
Måste säga att maten på Amphioxen var sjukt god! Och att jag lyckades med mitt uppdrag dvs ha koll och stå och vara snygg ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela