Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hur blev du till?

Publicerad 2010-01-26 21:54:40 i Allmänt,

Idag har jag och Marcus jobbat med vårat examensarbete, eller iallafall försökt... Det fanns extra mycket saker att prata om som var mycket roligare än att skriva på examensarbetet. Det gick ändå ganska bra och vi är nu ett steg närmre målet. Men om detta inte blir bra kan vi utvecka våran ide om sexualupplysningen - "Såhär blev du till", Haha! Vi hade grymt kul. Synd bara att Marcus hälde sin lunch (rödbetssoppa) över hela lunchrummet istället för att äta den... Det såg ungefär ut som att någon hade haft en mycket blodig stird där, till och med i kylen... Vi hoppas på ett möte med våran handledare och att vi kan fota planteringa av träd snart! 

Jag hoppas på en lika kul dag imorgon och inser att jag bör lägga mig tidigt ikväll! 

Kvällen igår slutade med att en möjlighet av två blev möjlig. Jag är nu invald i programmutskottet - PrU :D 
Det andra lär jag aldrig lyckas med, dags att börja sikta på ett nytt mål...  

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-01-26 22:12:14

Sexualupplysning? ;) hihi

Vad segt att tappa ut maten.

Själv så tappade jag min kaffekopp i skrevet under en föreläsning XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela