Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Med ett leende på läpparna

Publicerad 2010-02-26 20:49:54 i Allmänt,

Idag har det varit en konstig dag! Jag kom hem från Egypten. Har sovit ca fyra timmar inatt varav två av dessa var på flygplanet... Jag har varit trött, aningens förvirrad och försökt att ordna upp saker som blivit när jag har varit borta! Vissa har gått dåligt och vissa väldigt bra! Jag har lyckats packa upp allt och bokat tvättid *känner mig stolt över mig själv*
Jag samlade mod förut och ringde ett läskigt samtal och det gick jättebra :) Haha! Jag är så sjukt glad, nyfiken och lite nervös! Hur ska detta sluta? Är det början på en dröm?


Med ett leende på läpparna

Och tankarna kvar i Egypten ska jag nu lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela