Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ett halvår som optiker

Publicerad 2010-12-17 22:26:45 i Allmänt,

Ja, vad har då hänt sen jag började jobba?

14 juni 2010 - Provanställd på Synsam i Eskilstuna
1 veckas semester och scoutläger i juli/augusti
1 optikerkollega slutade
Jobbet börjar nu flyta på och jag har kommit in i rutinerna.
1 nygammal optikerkollega började.
1 november nyöppnande av butiken i nya lokaler. Sjukt fint har vi fått :) 
Massor med tråkigt sturl. 
1 butiksassistent slutade...
14 december 2010 - Fast anställd och det börjar flyta på igen.

Det har varit en minst sagt händelserik tid. Jag har även övervägt att byta jobb. Men jag trivs här, jag tänker inte ge upp! Det har varit tråkigt ett tag men nu börjar det ordna upp sig, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela