Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utlovade bilder från PrU-Blås midsommarfest :)

Publicerad 2010-04-27 21:16:59 i Allmänt,

Egentligen vet jag inte om jag "vågar" lägga ut såmånga bilder från denna tillställning! Haha! Jag har några riktigt riktigt fina! Ni som vill se mer är välkomna hem till min för en privat bildvisning! Jag har även filmat några filmer, den sista är absolut bäst när vi står i PrU-våningen och sjunger så att det står härliga till :D Eller den där det posas framför "kameran" som istället fångar det hela på film!

Men med orden "de värsta bilderna finns redan på facebook", här kommer några utvalda bilder!















Jag låter bilderna tala för sig själv, men det var nog bra att vissa censurerades ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela