Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dagen

Publicerad 2010-04-27 21:01:52 i Allmänt,

Jaha, då var det praktiska provet avklarat! Det gick bra fast ju mer jag tänker på det desto fler saker kommer jag på att jag har glömt att göra :S Så vi får se var det här slutar! Men i det stora hela gick det bra!
Efter det skulle jag åka hem för att plugga inför morgondagens tenta, det gick sådär... Gick förbi en film/cdskivs butik och skulle bara "kolla lite"! Kom på att jag ville ha en viss film, minuten senare hade jag plockat på mig 7 filmer som jag absolut var tvungen att köpa! Jag tänkte en gång till och kom ut med fyra filmer :) Så jag är några filmer rikare och många pengar fattigare!
Så om jag inte blir lite motståndskraftigare mot detta köpande så kommer min ekonomi att sluta på extra mycket minus... Köpa, köpa, köpa, ha, ha, ha!!! I söndags blev det underkläder på impuls och idag filmer, var ska detta sluta? Jag skyller allt på tentorna som är nu, då är det ju tillåtet att "unna" sig saker...

Så kvällens film blir: "I skuggan av värmen" - som jag längtat efter att se den! Ska bli jättespännande! Får se om jag sedan hinner igenom Pirates, eller Ciderhusreglerna också innan klockan blir allt för mycket innan jag ska sova... Har ju tenta imorgon :/ Men, jag kommer ju ändå inte kunna somna. Hade en hemska natt inatt, det enda bra var att jag kunde prata med dig i ca 20 min :) Men kunde jag somna bättre för det sen - nepp!
Ikväll blir det en stor kopp te istället för en drink :)


Såhär har det sett ut hos mig den senaste vecka - ska bli så himla skönt imorgon när det är "ledigt" ett tag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela