Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Trött men bra!

Publicerad 2009-09-25 22:16:30 i Allmänt,

Den här veckan har gått lika snabbt som förra och varit lika rolig :)
Jag har lycksta fått i mig lite mat för kvällen nu då jag nyss kom hem från MFs pub :) Det var faktiskt väldigt kul att jobba i baren även fast jag var väldigt trött när jag åkte dit! Så nu har jag blandat drinkar och sålt öl!

Vissa saker har gjort mig lite fundersam denna vecka... Mer fundersam än på väldigt länge, men jag kanske inte behöver ha svar på allt?

Nästa vecka hoppas jag ska bli lite lugnare! Men innan nästa vecka kommer så ska jag uppleva helgen som jag har planerat upp varenda timme på :S Men det ska bli kul :D

Puss och Kram Trevlig helg



Mums, drinkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela