Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ur funktion

Publicerad 2009-10-28 15:20:14 i Allmänt,

De senaste dagarna har mitt internet varit ur funktion... Men jag hoppas att det ska funka bra den kommande månaden för man kan visst bara surfa till en viss del på sitt trådlösa internet... Man lär sig något nytt varje dag!

Jag håller för fullt på med mitt examensarbete och det går bra! Sitter just nu i skolan och fördriver lite tid. Sen ska jag förhoppningsvis äta något gott mer Robbin.

Förrsten så har jag slutat på scoutrna här i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela