Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Livet leker/Man lever bara en gång

Publicerad 2009-11-30 23:26:42 i Allmänt,

Igår kväll, var en helt sjuk kväll! Hahaha! Jag skrattade då och jag skrattar än! Mitt liv är spännande och jag lyckas alltid träffa väldigt spännande personer... Men jag tänkte vafan, man lever bara en gång, vad har jag att förlora egentligen? Och sen blev det som det blev ;P Haha!

Idag hade vi linsundersökning på extern patient. Stackarn, det var väldigt månag kockar i den soppan... Sen fikade jag med min far som var på snabbvisit här, gycklade för mig själv och var på PrU möte :) Det har varit en lång men tills slut en bra dag!

Vad gör det om 100 år?

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-01 01:43:04

Hihi funny guy! Jag skrattar också när jag tänker på det. Jag undrar när du läser detta, Matilda raring. Hihi ha en bra dag i skolan och allt. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela