Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Idag

Publicerad 2009-05-27 20:42:23 i Allmänt,

Trött på pluggandet, jag vill inte plugga och jag orkar inte plugga! Jag vill ha sommarlov, NU!

Men jag hade praktiskt prov idag, jag satte i en lins och sen tog jag ur den ur min klasskamrats öga! Det gick asbra och alla blev godkända :D Bra jobbat klassen!!

Sen var jag en sväng på jobbet, sista gången innan sommaren om de inte lyckas få kris igen :P Känns ganska så konstigt att inte få se dem på länge...

Jag kan även rekommendera er alla att sätta in en glasbit i ögat, det är en spännade upplevelse! Men då menar jag inte vilken glasbit som helst, utan en hård kontaktlins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela