Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

200 häftstift senare...

Publicerad 2009-05-28 22:03:38 i Allmänt,

Så sitter alla häften ihop, till morgondagens Examensfets :)
Det hela ska bli grymt kul!

Idag var det en bra dag i skolan - Jag lyckades tillpassa 2 riktigt bra kontaktlinser på Cajsa och har lärt mig mycket :)
Nu ska jag bara lyckas plugga till tentorna också...

Terminens sista Kaustikamöte gick av stapeln och vi kommer få det kul ihöst när vi välkomnar de nya ettorna :)



 Jag öppnade nyss min körsbärsöl jag hade med hem från Belgien - Den var riktigt god! Shit vad kul vi hade - det får vi snart göra om :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-05-29 15:34:49

Yes! Det är bara att komma tillbaka.. Ehhh. Vi åker till Bryssel under hösten, vintern, våren och sommarn nästa år va! jag kommer ju snart hem. 12-23!! Sen flyttar jag kanske till dig i augusti! :D Pussilull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela