Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

EARTH HOUR

Publicerad 2009-03-25 19:45:25 i Allmänt,



På Lördag så släcker massor av stora städer ner för att visa att miljön betyder mycket. Många huvudstäder men inte Stockholm!!! Vad är det för skit? Visst att man förlorar massor av pengar på det men vi gör det för att visa att miljön betyder mycket för oss. För utan en välmående miljö så får vi inget roligt liv... Och eftersom Sverige säger sig vara ett ledande land inom miljötänk så tycker jag att det är skamligt!

Jag tänker iallafall släcka mina lampor och hoppas att många andra gör det också!!


Visst har vi fått sjukt snygga mjölkpaket?


Jag klarade Ögats Optik :D Fick 4,8 poäng och har blivit upprättad (godkänt var 5) så på mig så står det G :D :D Är sjukt glad och lättad! Ingen omtenta för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela