Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Igår var det inte min dag...

Publicerad 2009-01-30 21:54:22 i Allmänt,

Det började med föreläsningarna i skolan och jag var verkligen jättetrött! Ville bara åka hem och sova... Vilket jag även skulle göra, senare... Men det är ju tur att manhar omtänksamma klasskamrater som lägger märke till ens tillstånd:
Björn: "Matilda, du ser helt död ut..."
Hilda: "Hur är det matilda, du ser lite em trött ut..."
Jag lovar jag var trött!

Så när jag kom hem var det ingen ide att gå och lägga sig - jag skulle ju på fest :) hade ingen lusta alls men fest blev det i alla fall!

En Mexikansk julgransplundringsfest som var mycket trevlig :D Dock så lyckades jag missa 2 bussar och en tunnelbana på vägen dit och blev lite sen... (Så går det när busstidstabellen på sls hemsida inte stämmer överens med den i busskuren...) Men jag fick mig en trevlig pratstund med Gustav när jag gick mot Ropsten. Det var riktigt halt ute - jag lovar!

Ja, vad gjorde vi då på festen... Vi snackade mest lekte lite lekar (3:orna vann med 1 poäng över oss 2:or...) och spelade biljard :D Det var grymt kul att spela lite biljard igen och jag har aldrig blivit så utklassad som jag blev igår. Shit Rebecca satte alla bollar på första försöket! Vi bara stod och gapade!

Sen på vägen hem så somnade jag... Först på T-centralen, sen på tunnelbanan och sen på bussen hem... Jag var ganska så trött :P (Men jag lyckades som tur var komma av bussen på rätt ställe...)



Den mexikanska klädseln blev inte mycket bättre än såhär... Men det är riktigt kul att alla klär upp sig /ut sig när det är tema :) Även fast jag knappt lyckades....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela