Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Bak nojja!

Publicerad 2009-02-23 20:10:10 i Allmänt,

Den senaste veckan vet jag inte riktigt vad som har flugit i mig... Jag har bakat 2 blåbärs/hallonpajer, 1 kaka, 2 matbröd och scones! Shit! Det var riktigt längesen jag gjorde något sånthär och nu har jag fått en överdos av det tror jag... :P Men det är faktiskt väldigt kul att baka och det uppskattas mycket mer än köpebröd! Undra vad jag nu ska baka för något?

Och om ni någon gång får syn på något som heter "kojs" så se upp! Jag varnar er för att smaka av detta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela