Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Den finns kvar :)

Publicerad 2009-08-26 22:08:22 i Allmänt,

När jag åkte hem från Oslo så passerade jag Karlstad och det är inte på alla McDonalds de hälsar en välkomna när man kommer innanför dörren och ska äta, mycket trevligt! Men i Karlstad så har de faktiskt kösystem. Och det är extra viktigt att man respekterar detta och ställer sig snällt i kön!

Och om ni ser någon som kallar sig för extreame scouting eller scouting extreame så ska ni se upp, speciellt om grundarna till detta är Matte och Tobbe ;P Haha!

Idag har jag flyttat in Lovisa till mig :D Mötte henne på flygplatsen och nu har hon packat upp alla prylar och vi har fixat lite här i lägenheten! Det är jättekul att hon ska bo hos mig nu! Vi har även kollat in var hon ska vara imorgon och vandrat omkring på stan en sväng!


"Kösystem på älven har vi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela