Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Då var det igång igen!

Publicerad 2009-08-28 21:24:48 i Allmänt,

Som säkert alla vet så har jag flyttat upp till Stockholm igen och börjat livet här, igen. Det är tur att jag får börja skolan snart och vila upp mig! Det behövs ;P

De senaste dagarna har jag flyttat in Lovisa :) Varit på förregistrering på skolan och tagit hand om de nya ettorna :) Det är alltid lika kul att vara där först och hjälpa lärarna med allt och framförallt att få träffa de nya ettorna! Jag är helt övertygad om att de också blir en bra årgång, synd bara att det är så få killar...
Efter en sen kväll på förregistreringen så smög jag mig in i lägenheten vid 01,30 tiden med förhoppningen om att inte väcka Lovisa och det blev ett totalt misslyckande... Sen var det bara att lägga sig och sova!

Idag har jag jobbat, hela långa dagen! Det har gått över alla förväntningar och alla kunder har varit sjukt trevliga! Jag har haft en trött men väldigt bra dag :) Hann även förbi skolan en sväng och hämtade min matlåda som jag glömde igår (fylld med god mat)!

Nu ska jag bara lata mig tills jag ska upp till jobbet imorgon och jobba lite till!

Höstens motto: "Det går om man vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela