Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ordning och reda

Publicerad 2009-04-20 22:26:34 i Allmänt,

Idag så gjorde vi även ett personlighetstest i skolan, det var intressant! Jag är en grön person men även röd och gul.
Så jag gillar att ha ordning och reda och vill ha en planering. Men jag bryr mig även mycket om folk och tar dagen lite som den kommer :)

Jag tycker det hela stämmer ganska så bra in på mig!

Och dagens orosmoment är även nerlagt med förklaringen "Bara en dålig dag"! Så nu är jag mycket glad igen! (Jag gillar den fins slutsatsen jag har dragit av det hela, den gröna tänkaren som måste ha ordning på allt...)

Puss och godnatt - nu får telefonen ringa snart så att jag får sova sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela