Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hänt sen sist?

Publicerad 2009-04-26 20:06:02 i Allmänt,

  • En massa kul saker har hänt sen sista jag skrev och för tillfället är jag hemhemma!
  • Jag har lärt mig lite om hur man tillpassar linser på någon. Det var spännande och svårt! Och det är något helt nytt och outforskat för min del... Så nu ska det beställas linser och öva!
  • Jag har varit på en internationell pubkväll på skolan som var jättebra! Asgod mat var det och vin! Och så blev det en matlåda av det hela också ;)
  • Jag har planerat maten till EB förträffen med Robbin :D Det kommer bli så himla bra och kul!
  • Jag har träffat Simon :D  Vi har tittat på film och myst!
  • Jag har träffat en kille att spontanprata med på tåget hem som uppenbarligen inte fattade att jag inte ville prata när jag lästa min tidning. Så jag fick snällt sluta läsa min tidning och prata med honom hela vägen... Och jag undrar: När man vill se något annat en bara 1 stad i sitt liv... Varför flyttar man då från Örebro till Vingåker?? *Mysterium*
  • Och jag har pysslat lite... :)
  • Jag har åkt hemhem för att vara på praktik och livet på landet är ju faktiskt att föredra :) Jag har kört hö, kelat med djuren och gått en lång prumenad i naturen! (sånt där som jag gillar att göra.) Sen att det är lite långtråkigt här är en helt annan sak...
  • Jag har pojat idag :D Det var alldelless förlängesen och grymt kul!
  • Och snart blir det nya tapeter i lägenheten :) *Underbart* Jag slipper de fula "snödropparna" i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela