Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hemhemma

Publicerad 2008-09-27 17:19:23 i Allmänt,

Hemhemma :)
Jag glömde att säga att jag pkte med min syster hem från Flen igår som övningskörde... Det var spännande! Nära diket var vi flera gånger och växla det kan hon inte häller... Men snart så har hon nog koll på bilen, förhoppningsvis :)

Inatt sov katten hos mig :) Mina saknade små djur!
Imorrse tog jag en prumenad och njöt av livet på landet!

Sen tog jag bilen och åkte in till Katrineholm för att fika med Marita :) Det är alltid lika kul att träffe henne!

Efter det så blev det lite fritterade bananer och galss med Charlotta och Linnéa på kinaresturangen :) *mums* Det var jättekul att träffa er igen också!

Jag satte mig i bilen för att åka hem, och jag saknar alla vänner här hemma. Jag träffade er aldeles för kort tid! samtdigt som jag längtar tillbaka till Sthlm och det som händer där ikväll... Jag känner mig allmänt kluven...

Nu har Sofia just varit här och visat upp diverse glasögonbågar :) Jag som så gärna ville se dem och så kom hon hit för att visa mig :D

Nu lite bilder från det lantliga livet ;) Behöver jag ens säga att jag saknar katterna? Sen skulle det bli höstbilder, men jag orkade inte gå till ett träd med fina löv för vi har inga just här...

   

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela