Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Det röda ögat

Publicerad 2008-10-29 19:50:27 i Allmänt,

Jag är inte speciellt blödig av mig och äcklas inte lätt av äckliga/konstiga saker men nu när jag sitter och plugga blev det hela lite mycket även för min del! Jag sitter och läser på inför morgondagen och tittar på en massa läskiga bilder med temat "Det röda ögat"! Det finns väldigt mycket man ska akta sig för! (Även fast de flesta bilderna är extremfall.) Men det hela blev lite mycket ävan för mig...

Dags för en paus inna jag återgår till mina läskiga bilder på allt vad som kan hända i våra stackars ögon!

Dagens tips: Var rädd om dina ögon, du har bara två! (Jag lovar du behöver båda!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela