Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Idag

Publicerad 2008-03-26 21:05:51 i Allmänt,

Dagen började med skola som vanligt fast med extra många ränkestugor... Tyckte lite synd om läraren i slutet när klassen hade spårat ur helt och mestadels skrattade och vägrade tänka själva...

När jag kom hem så var planen att göra jättemycket saker, men jag fastnade vid datorn och klockan blev plötsligt jättemycket... Och nu sitter jag här igen... Fattar inte varför men jag fastnade här... Men jag hade fått påskgodis på posten :D

Men nu när vi är tillbaka på KTH och använder dubbelpilar i allt vi gör så...

 
Jag längtar tillbaka!!!


Kommentarer

Postat av: Niklas Euström

Publicerad 2008-03-28 17:01:05

Haha, titta! Jag är med på bild i Matildas blogg :D Jag känner mig ärad. Får även ge dig komplimanger på de fina bilder du har på dig själv, har du tagit dem själv, eller? Tror jag har tappat bort min tysklads dvd :( Men trevligt att hitta din blogg...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela