Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Helgen

Publicerad 2008-01-29 20:02:52 i Allmänt,

Jaha, då kanske det är dags att berätta något om min helg!
I stora allmähet så var det en jättekul helg :D

Det började i fredags med middag med Anna, Carro och Gabbi! Vi var på trevligt ställe med kina buffe :) 
Sen bar det iväg till Oskarsteatern på Singin In the Rain som vi blev bjudan på :) Den var jättebra, med mycket humor ;)
Efter det bar det iväg till skolan för att festa med Kalmarstudenterna, trevligt trevligt! jag var hemma vid 3 på natten och sov gott till klockan ringde vid 8 på morgonen...

Då var det dags att glatt skutta upp igen och åka på glasögonmässa och träffa mina föräldrar! Jag köpte glasögon (ett par lila) :D Och så var jag på Trevel mässa och vill ut och resa jättemcyket... Helst nu på en gång!

Vidare hem igen för att återhämta mig lite innan Anne och Carro kom för att förfesta lite här ;) Sen bar det var till KI på eftersläpp på läkarnas stiining :D Det var jättekul! Vi dansade mycket, drack lagom och hade det bara jättekul! Och jag kna lova att bli uppraggad på engelska går helt klart bort för mig... Även om han sa att jag hade perfekt engelska :P (Vilket inte är så troligt) Vi gav oss i alla fall hemmåt vid 2 när köttmarknaden började och jag var hemma vid halv 4... men jag pratade med Mattias vilket var väldigt trevligt och intressant... Kan bli spännande dettta som vanligt... 

Sen på söndagen var det sovmorron :D och sen åkte jag och gycklade! Vi var bara 3 stycken där men jag hade i alla fall jättekul ändå :D Trevligt att gyckla och prata :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela