Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Lindköping :)

Publicerad 2008-02-17 19:48:28 i Allmänt,

Då var det äntligen dags att åka ner till Lindköping för att hälsa på Gustav och Gustav :D

I fredags var jag hos Gustav (vilken kan ni klura på :P)
Vi gick på förfest hos hans vänner, och sen på Villervalla! trevligt folk heöla tiden och det är kul att få lite ansikten på pesoner som man bara har hört talats om! Sen bar det av till köttmarknaden på Flamman! Haha! jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det! Jag tror att jag utelämnar det och bara konstaterar att: 

"Världen är liten, väldigt liten ;)" 

Efter att ha vankat vid halv 11 var det dags för en film! Efter film var det frukost och 30 minuter senare var det lunch och sen bytte jag Gustav :P

Så Nu med andra Guastv, iväg till hans kompisar på spelkväll :) Det var också väldigt kul! (Även om jag var trött och spelen var på engalska och bara tänkarspel...) Men jag lyckades vinna :D och komma tvåa! Av två möjliga spel som tog oss från klocken 18 till 01! Sen var det dags att bege sig hemmåt och sova!

Vaknade idag och åkte tillbaka till Stockholm!
och ibland så älskar man instälda tåg :) fast bara när det betyder att man får åka X2000 och inte byta och komma fram 20 minuter före jag skulle ha gjort!

Sen gycklade jag! Och det gick as bra!!!!!
Jag har klurat ut 2 nya trick på pojen :D  och kommer ihåg ett nytt från förra gången!
Jag lyckades med diablon :)
Jongleringen gick också väldigt bra idag! :)

Slutsats: Lyckad helg, bra helg utan plugg med underbara vänner!

Kommentarer

Postat av: gabbi

Publicerad 2008-02-22 10:21:18

LiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiNköping matilda, liiiiiiiiiiinkööööping! :P (den sanna ögöten kommer fram :P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela