Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Bildtittning

Publicerad 2008-12-27 21:02:34 i Allmänt,

Nu, äntligen har jag kollat igenom alla mina bilder eller i alla fall alla bilder från 2,5 år tillbaka! Vilket är väldigt många!! Det har varit jättekul och jag har gjort så otroligt mycket kul saker med mina underbara vänner som alltid vågar bjuda på sig sjkälva (mer eller mindre) ;)
Och till själva framkallningen blev det 360 bilder :D (Och då har jag varit hård mot mig själv)!

De som gör sig bäst på mina bilder är nog Gustav M och Linnéa, jag har jättemånga underbara bilder på dem! Och sen har väldigt många fina bilder på många andra :) Och tro det eller ej! Jag har hittat en bild på Anna där till och med hon har lyckast göra någon konstig min ;)

Så nu till en litenfavorit som jag inte har laggt ut här än...



På äkta scout vis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela