Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Äntligen fick jag den :D

Publicerad 2008-12-29 23:24:09 i Allmänt,

Nu har jag fått min efterlängtade födelsedagspresent :D Det tog ju bara ett halvår, men nu har jag fått den! Så nu ligger jag här i sängen och testar min nya dator med trådlöst internet (eftersom det är radioskugga överallt annars i vårat hus, men i mitt rum i sängen fungerar mobiler och sådant :P)

Men jag är riktigt nöjd med min present än så länge i alla fall och nu kan ingen som kommer hem till mig klaga över min ursnygga dator (klumpen borta i hörnet)!!!

Nej, nu är det kanske dags att sova... Jag ska ju jobba och planera nyår i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela