Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utekväll

Publicerad 2008-08-30 18:51:08 i Allmänt,

Igår var det utekväll med Anne! Vi besökte Rockbaren - KGB! Det var ett mcyket trevligt ställe som föll oss i smaken! Det fanns många spännande personer där som man kunde titta på ;) Tack Anne för en jättekul kväll :) Undra hur det gick för tjejen och killen i baskern? ;P
Folk kan verkligen vara underhållande! Och på jakt efter nya trevliga personer så har vi gjort en mindre lista på sånt som går bort! haha

Idag så jobbade jag min första lördag på Se och Synas! Tiden gick snabbt och kunderna var lika trevliga som vanligt! Snart kan jag förhoppningsvis allt också...

Ikväll blir det en lugn kväll för min del i tv soffan och en kopp te :) Jag ska bara städa lite på mitt rum först så att det blir snyggt någon gång!

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2008-08-31 11:14:41

Tack själv det var väldigt trevligt :) Listan över saker som går bort växter sig längre för varje gång,haha. ses i skolan imorgon

Postat av: Mange

Publicerad 2011-07-31 20:58:46

troligtvis klamydia =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela