Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

P.S I love you

Publicerad 2008-08-28 10:17:02 i Allmänt,

Har du sett filmen? Det har inte jag... Men jag kan starkt rekommendera boken som jag håller på att läsa! Jag kan knappt släppa den ur mina händer, den är hur bra som hälst! Läs den!

Idag när jag vaknade tidigt och inte kunde sova så tog jag upp boken och fortsatte läsa, den är snart slut tyvärr... Men jag hittade en kul sak som jag tyckte var så himla bra! Det är nämligen Hollys (huvudpersonens) syn på armén:

"Att slåss för fred är som att kunlla för att bli oskuld."

Hon har helt klart en poäng här!
Tack Lovisa och Charlotta för min födelsedagspresent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela