Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Söndag

Publicerad 2008-04-27 22:04:12 i Allmänt,

vaknade idag, började plugga, åkte och gycklade :D Synd att vi bara var 3 stycken!
Åkte till skolan för att kolla av det sista inför praktiska provet i morron och fastnade sedan i skolan...
Åt 2 havrebollar... Satt med Anne och Carro i soffan och snackade skit och helt plötsligt var klockan jättemycket 20,15 och det var dags för de tre väldigt trötta, urspårade tjejerna att åka hem...
För i morron är det ju praktiskt prov om någon i klassen kan ha lyckast missa det...

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta riktig kvällsmat eller sova... Det blir nog sova, är inte hungrig och jag ska upp tidigt! Eller om jag ska plugga lite till men jag kontaterade när jag gick hem att jag kna det jag behöver kunna tills i morron och resten får jag ta sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela