Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Konstigt...

Publicerad 2008-04-28 20:53:06 i Allmänt,

Det kändes ganska så konstigt att åka från skolan kl 09,00 idag... Fast väldigt skönt :) Då hade jag gjort allt jag behövde göra i skolan för idag och åkte hem och pluggade ännu mer inför tentan... fast praktiskt prov är ju inte så himlans roligt det häller... Det blev några skakiga läge 1 eller läge 2 men jag tror att jag i alla fall ska ha blivit godkänd! (Hoppas i alla fall)

Ja dagen fortsatte med plugg, som vanligt nu för tiden... Jag börjar bli riktigt less på det och har ingen lust med det... Tur att man har lockbete ibland och vet att om jag plugar riktigt mycket  nu så får jag göra något annat sen... Fast sen så blev det inte så och jag fick snällt fortsätta plugga... Tyvärr!

Varför kan man inte få ha lite kul också?

"Kul går först" Eller hur var det nu...

You´ll never know how goog you really are if you run away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela