Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Kjesäter

Publicerad 2007-12-02 12:29:03 i Allmänt,

Kjesäter är en plats med en speciell betydelse för mig. Det var där jag konfirmerades, där jag jobbade som volontär, där jag passade barn, det var där jag var konfirmationsledare och det var där jag vågade.


I en hel månad fick jag vara där i somras J Underbara personer, härliga dagar, konfirmander, bus, skratt, gråt, maten, glädjen, sorgen, kärleksbekymmer, stress, livet, mod, ledarna, OS, hajk, kajak, mer glädje och skratt, kapellet, slottsspelet, allt! Det går inte att beskriva vad vi gjorde denna månad men jag vet att det var en underbar tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela